lauantai 16. helmikuuta 2013

Some days, i break.

En tiedä miksi tulin postaamaan koska laihdutus-rintamalle ei kuulu mitään erikoista.

Mua ahdistaa.. tää ilta
Juttelen kavereille, niillä menee niin hyvin ja mulla ei.
Kotona porukat valittaa ja huutaa, yks kaveri suuttunu.
Mun päässä huudetaan..
"viillä,tapa ittes,satuta ittees,laihduta läski,kuole pois,viillä pari viiltoo se on sulle oikein sen oot ansainnut"
Mua pelottaa et jään taas yksin.. Kaverit jättäis ja menis sen puolelle joka mua kesällä haukku. Vaikea selittää sitä.. 
Terät houkuttelee piilossa.. Kaverin synttäreillä yks kysy mun nilkan arvista, mua rupes ahistamaan ja sanoin hätäisenä että ei ne oo mitään. 




  

2 kommenttia:

  1. :( koita pärjätä. et sinä jää yksin jos et työnnä kaikkia pois luotasi. kohta on kesä ja ulos on kiva mennä haukkaamaan happea kun ahdistaa. <3 nyt tuntuu varmasti pahalta, ja saakin tuntua siinä ei ole mitään väärää, mutta koita muistaa ettet sinä ole yksin.

    VastaaPoista