sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Ilta alkaa loppuun sua viimeisen kerran halaan, Salaa korvaas kuiskan hiljaa sulle yhden ainoon sanan, "Kiitos" ja se tulee sydämestä, sen kyl huomaa silmäkulmast valuvasta kyyneleestä..

Mun elämä on niin tylsää ja turhaa. Kaikki kaverit jossain muitten kavereiden kanssa pitämässä hauskaa, minä istun yksin kotona, syön ja lihon. voi vitun vittu!
Mua masentaa, mun elämä, tuntuu että seinät kaatuu päälle ja kaikki häipyy.. jään yksin.
Haluan viiltää, en saa (okei eilen yksi pieni viilto, mutta silti) lupasin ystävälle että en viillä niin ei sekään. 
Haluan itkeä, en pysty. En vain saa kyyneliä tulemaan...




Eilen kävin pitkästä aikaa saunassa, rupes ahistamaan se hiostava kuumuus siinä. Tuntui että joku tuijotti mun läskejä. Joten nopeasti suihkuun ja pois.
 
Kysyin kaverilta, voiko se olla mun kanssa illalla.. eipä vastausta kuulunu. Ei sitten



nyt kun poissa oot ei elämästä jäljellä mitään oo
ei enää aihetta elämiseen, liikaa kaipaan sua
elämä yksin tääl mieleeni liikaa pelkoo tuo
miss you darling, toivon tulisitpa takas
rakastan sua 

 H,J,M ootte mulle rakkaimmat, rakastan teitä

 Haluaisin kuolla, miksi pitäisi elää kun elämä on niin turhaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti